14 Haziran 2019 Cuma

Güneş Lekelerine Pratik Çözüm Expigment

Güneş lekeleri ve cilt lekeleri için faydası görülen bir üründen bahsetmek istiyorum.
 
 

Yaz bitti artık kış geldi cilt lekeleri için kullanılacak kremlerin vakti geldi.Bu tip kremleri kışın kullanmak gerekir.Çünkü bu tip kremleri kullandıktan sonra cildimizi güneş ışığına maruz bırakmamak gerekir.
Expigment %2 Nasıl Kullanıyorum
 
Öncelikle açık tenliyim ve bu yüzden Expigment %2 lik olanı kullanıyorum(%4 lük çeşidi de var) %4 lük olanı benim cildimde kızarıklık meydana getirdiği için % 2 expigment kullanmak daha mantıklı geliyor.
 
Kremi daha çok gece kullanıyorum.Güneş ışığını en aza indirmek için, gündüz kullanırken mümkün olduğu kadar kapalı havaları tercih ediyorum ve genelde evde olduğum günlerde kullanıyorum.Evde dahi olsam mutlaka güneş kremi kullanıyorum.Güneş kremini 3 saatte bir tazeliyorum.
Gece kullanırken temiz cilde ve sadece lekelerin üzerine sürüyorum ve o şekilde yatıyorum.Sabah yüzümü yıkıyorum.
 
Kullanım sonucu cildinizde hafif kızarıklıklar oluşuyor, bu kızarıklıklar birkaç kullanım sonra kayboluyor.Endişelenmeyin.Daha sonra lekeler sertleşiyor ve hafif koyulaşır gibi oluyor.4.kullanımda sertleşen lekeler soyuluyor ve kayboluyor.İşte mucize lekeleriniz kayboluyor.
Expigment hamilelikte kullanılır mı?
Jinekologuma özellikle sordum.Yüz lekelerim için hamilelikte Expigment kullanılır mı? Verdiği cevap şu şekilde.
Kullanmamda herhangi bir sakınca olmadığını söyledi yine de hamileliğin ilk 3 ayından sonra kullanmak daha mantıklı olur dedi.
Işıl ışıl parlak pürüzsüz ciltler dilerim.
Expigment Fiyatı: Ortalama 12.5 TL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saç ve Cilt Sağlığına Faydalı Bitkisel Yağlar

Neredeyse her gün kullandığınız saç ve cilt bakım ürünlerinin içinde zararlı kimyasal maddeler bulunduğunu mutlaka biliyorsunuzdur. Doğal...